Dobrý deň, máme doma alarm Iget M5 a po aktualizácii telefónu a aplikácie, klávesnica začala neustále svietiť. Nedá sa dať do šetriaceho režimu. Čo znamena, že batéria vydrží cca 1 deň... Je toto stav vhodný na reklamáciu alebo sa to dá ešte nejako riešiť? V prípade potreby reklamácie je potrebné doniesť na reklamáciu celý set alebo stačí reklamovať vadnú súčasť? Ďakujem.
Dobrý deň, máme doma alarm Iget M5 a po aktualizácii telefónu a aplikácie, klávesnica začala neustále svietiť. Nedá sa dať do šetriaceho režimu. Čo znamena, že batéria vydrží cca 1 deň... Je toto stav vhodný na reklamáciu alebo sa to dá ešte nejako riešiť? V prípade potreby reklamácie je potrebné doniesť na reklamáciu celý set alebo stačí reklamovať vadnú súčasť? Ďakujem.