AD 1. týden květen AD 1. týden květen

Reklamácia tovaru značky IROBOT


Chcete mať reklamáciu vášho robotického pomocníka vybavenú do 10 dní bez toho, aby ste ho museli niekam nosiť? Reklamujte ho priamo v autorizovanom servisnom stredisku iRobot pomocou formulára na stránke www.iRobot.sk/servis.

Ako reklamovať produkty iRobot?

Pri reklamácií produktov iRobot využite nadštandardné služby iServis Premium. Vypíšte reklamačný formulár, ktorý nájdete na www.iRobot.sk/servis a postupujte podľa uvedených inštrukcií. Reklamovaný produkt u vás doma zdarma vyzdvihne kuriér. V prípade, ak budete produkt reklamovať podľa tohto postupu, bude vaša reklamácia vybavená maximálne 10 dní.

Reklamačný postup

  1. Navštívte www.iRobot.sk/servis
  2. Vypíšte a odošlite reklamačný formulár uvedený na stránke
  3. Zabalený produkt vyzdvihne zdarma u vás doma kuriér
  4. Oprava prebehne v autorizovanom servisnom stredisku
  5. Maximálne do 10 dní vám kuriér domov privezie opravený produkt

Nadštandardné služby iServis Premium

  • iRobot infolinka s odborníkom – 0900 111 151
  • Riešenie reklamácie Pick & Return
  • Vybavenie reklamácie maximálne do 10 dní


P-DC1-WEB14
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií