Keď sa niečo pokazí alebo nefunguje, ako by malo, je dobré mať poruke niekoho, kto vám pomôže. A práve túto pomocnú ruku ponúka spoločnosť Lenovo k svojim notebookom v podobe nadštandardnej záruky Lenovo Premium Care. Tú k vybraným notebookom získate na tri mesiace, alebo rovno na dva roky ako darček. Je ale možné si ju predĺžiť alebo dokúpiť samostatne, a to až na 3 roky!
Ako táto služba funguje a s čím všetkým vám špecialisti zo spoločnosti Lenovo pomôžu?
Ide o balík prémiových služieb, s ktorým môžete všetky starosti hodiť za hlavu. V rámci tejto služby vám odborníci zo spoločnosti Lenovo pomôžu s prvotným nastavením notebooku, vykonajú kontrolu stavu zariadenia, ktorú je možné vykonať raz ročne, a poskytnú komplexné softvérové poradenstvo na predinštalované aplikácie Lenovo a ďalších OEM partnerov. Bezpochyby tou najväčšou výhodou je ale servis. Notebook totiž nie je potrebné v prípade problému nikam posielať, Lenovo vyšle na vami určenú adresu servisného technika, ktorý ho na mieste opraví.
Skvelé tiež je, že všetky tieto služby môžete využiť už aj v trojmesačnej verzii. Určite tak oceníte asistenciu na úvodné nastavenia, ale aj kontrolu stavu notebooku, vďaka ktorej sa uistíte, že všetko funguje tak, ako by malo.
Pozrite sa na kľúčové rozdiely medzi štandardnou podporou a službou Lenovo Premium Care.
Vybrané parametre | Štandardná podpora | Lenovo Premium Care |
---|---|---|
Servis na území Slovenskej republiky | ✓ | ✓ |
Asistencia typu „Začíname“ a „Ako na to“ | ✕ | ✓ |
Servis u zákazníka a rýchla oprava | ✕ | ✓ |
Podpora pre hardvér a softvér | ✕ | ✓ |
Ročná kontrola stavu počítača | ✕ | ✓ |
i
Zákazníci Lenovo môžu získať prístup k Premium Care pomocou e-mailu [email protected], prípadne zavolaním na +421 800 156 629 (bezplatné číslo) alebo +421 2 6862 2728 (podľa tarify vášho operátora).
Premium Care je doplnková služba, ktorá je zadarmo ako darček, prípadne za určitý poplatok k dispozícii iba na vybrané produkty Lenovo. Pri zakúpení bude Premium Care platiť súčasne so štandardnou zárukou, na ktorú máte zo zákona nárok. Táto služba nebude mať žiadny vplyv na vaše zákonné práva podľa zákonov na ochranu spotrebiteľa. Služba Premium Care zahŕňa nasledujúce súčasti:
Ide o tzv. linku prvej pomoci, ktorá vás prevedie celým procesom riešenia vášho problému. Je k dispozícii v pracovných dňoch od 9:00 do 18:00 hodín, s výnimkou všetkých sviatkov. Centrum služieb pre zákazníkov Lenovo Premium Care zaistí odstránenie problémov na diaľku a diagnostickú pomoc (vrátane možnosti pripojenia sa k vášmu zariadeniu cez zabezpečené internetové pripojenie). Rovnako vyhodnotí potreby a prípadné poskytnutie podpory pre softvér podporovaný dodávateľom OEM (Original Equipment Manufacturer).
Pomoc pri prvom použití produktu je poskytovaná centrom služieb pre zákazníkov Lenovo Premium Care, ktoré vám na diaľku pomôže pri úvodnom nastavovaní vášho zariadenia. To môže v prípade potreby zahŕňať nasledujúce činnosti:
Na vyžiadanie vykoná zástupca technickej podpory túto službu na diaľku telefonicky, ale len raz za kalendárny rok. Súčasťou služby sú nasledujúce kroky:
Po kontaktovaní centra služieb pre zákazníkov Lenovo Premium Care vám spoločnosť Lenovo zaistí servis na mieste na vami určenej adrese na vyriešenie vášho záručného prípadu. Ak bol hovor na centrum služieb pre zákazníkov Lenovo Premium Care dokončený do 14.00 hod., navštívi vás servisný technik na vašej adrese ďalší pracovný deň. Táto služba je k dispozícii od 9:00 do 17:00 hodín, od pondelka do piatka, s výnimkou štátnych sviatkov. V prípade hovorov prijatých centrom služieb pre zákazníkov Lenovo Premium Care po 14. hodine, bude k lehote na vyslanie servisného technika pridaný ďalší pracovný deň.
Po dokončení postupu odstraňovania problémov centrom služieb pre zákazníkov Lenovo Premium Care sa spoločnosť Lenovo môže pokúsiť vyriešiť váš záručný prípad na diaľku pripojením k vášmu notebooku cez zabezpečené internetové pripojenie.
Podpora softvéru predstavuje kontaktný bod pre pomoc s riešením problémov so softvérom s OEM dodávateľmi. Zahŕňa napríklad základné otázky, praktické otázky, otázky týkajúce sa definície funkcií a pomoc dodávateľa OEM s dostupnými opravami a implementáciou.
Zástupca technickej podpory Lenovo bude potom problém monitorovať a aktualizovať informácie o stave a navrhovaných riešeniach. Podmienkou na poskytnutie tejto služby je, že musíte mať platné všetky potrebné licencie a uzavreté zmluvy podpory s dodávateľom OEM.
Spoločnosť Lenovo vyvinie všetko primerané úsilie na vyriešenie problémov, s ktorými ste sa na ňu obrátili. Spoločnosť Lenovo však nemôže niesť zodpovednosť za poskytnutie riešení, ktoré buď nie sú k dispozícii, alebo prekračujú zodpovedajúce znalosti spoločnosti Lenovo, najmä ak je váš problém spojený s iným než značkovým softvérom Lenovo. Spoločnosť neponesie žiadnym spôsobom žiadnu zodpovednosť za neschopnosť poskytnutia podpory pre iný ako značkový softvér Lenovo.
Spoločnosť Lenovo bude poskytovať základnú podporu pre vopred nainštalované aplikácie, vrátane základných praktických otázok a otázok týkajúcich sa definície funkcií aplikácií Lenovo SHAREit, Lenovo OneKey Recovery, Lenovo REACHit, Lenovo Companion, Lenovo Solution center, Lenovo Utility, Lenovo APP Explorer, Lenovo Photo Master, Lenovo WRITEit (Pen), Lenovo OneKey Recovery alebo priamo operačného systému Windows.
Podpora je tiež poskytovaná na softvér tretích strán. Ide o produkty Adobe Acrobat Standard, Power DVD / Power 2 GO, Dropbox (len základné verzie), McAfee Live Safe, Microsoft Office, Norton Anti-Virus, Norton – Internet Security, Skype, Intel 3D Real Sense (ak je vopred nainštalovaný spoločnosťou Lenovo) a MS Office 365 .
Vyriešte akýkoľvek problém s vašim notebookom, perifériami alebo softvérom. Vďaka prémiovému balíku služieb Lenovo Premium Care budete mať vždy po ruke niekoho, kto vám obratom pomôže. A čo viac: Lenovo Premium Care môžete mať teraz získať až na dva roky ako darček - stačí si zakúpiť vybrané notebooky Lenovo!