Pobočka je otvorená
9. 6. |
Dnes
|
08:00 - 19:00 | |
10. 6. |
Zajtra
|
08:00 - 19:00 | |
11. 6. |
Utorok
|
08:00 - 19:00 | |
12. 6. |
Streda
|
08:00 - 19:00 | |
13. 6. |
Štvrtok
|
08:00 - 19:00 | |
14. 6. |
Piatok
|
08:00 - 19:00 | |
15. 6. |
Sobota
|
08:00 - 19:00 |
Rýchle vyzdvihnutie a doručenie
Tovar skladom môžete vyzdvihnúť do 30 minút od objednania . Ostatný tovar pripravíme do niekoľkých hodín .
Doručenie zadarmo alebo za 1,79€
Doručenie na pobočku je zadarmo, ak máte aktívnu službu AlzaPlus+, pokiaľ službu nemáte, zaplatíte za doručenie 1,79 €.
Využite naše služby a poradenstvo
Príďte sa poradiť s našimi expertmi, alebo využite naše služby ako predĺžená záruka, splátky bez navýšenia a ďalšie.
Káva zadarmo a ďalšie benefity
Na väčšine pobočiek si môžete dať kávu zadarmo, likvidovať elektroodpad, reklamovať tovar, využiť výkupu apod.
Môžem na pobočke reklamovať tovar?
Áno, na pobočke prijímame reklamácie a radi vám pomôžeme vymeniť nefunkčný tovar. Reklamáciu si môžete založiť online tu alebo priamo na pobočke prostredníctvom samoobslužného kiosku. Nezabudnite so sebou priniesť číslo dokladu o kúpe alebo objednávky.
Je možné nakúpiť tovar na splátky?
Áno, zastavte sa na pobočke a všetko vybavíme na mieste spoločne. Pre viac informácií sa pozrite tu.
Ako dlho mám objednávku uloženú na pobočke?
Doba rezervácie tovaru je 6 dní. Ak chcete rezerváciu predĺžiť, kontaktujte nás prosím.
Môžem pri pobočke zaparkovať?
Áno, za pobočkou máme parkovisko pre zákazníkov.
Ako môžem ušetriť čas pri vyzdvihnutí zásielky?
Stačí si vyzdvihnúť zásielku cez našu aplikáciu, viac informácií nájdete tu.
Kam so starou elektronikou?
Doneste ju k nám, pobočka je miestom odberu použitého elektrozariadenia, batérií, tonerov, DVD atď. Ďalšie informácie nájdete tu.