Reklamácia tovaru značky APC
Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.
- Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.
Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru
Názov servisu | Telefon | prevádzková doba | |
---|---|---|---|
APC | +420 225 382 919 (Česká republika) | [email protected] | Po-Pá: 08:00-17:00 hod. |
Rovner možno využiť služby Českého servisu v Bratislavě - pozri odkaz TU.
Postup pri reklamácii produktu APC:
Technická podpora APC Vám oznámi reklamačné číslo #RMA
Prepravná služba Vám doručí nové zariadenie s priloženými pokynmi na vrátenie reklamovaného zariadenia
Do siedmich dní zažiadajte o vyzdvihnutie chybného zariadenia